Hva skal skje idag?

Det er 24.desember og det er snart DEN kvelden

Det er morgen, og jeg har planer for dagen👍
Det har kanskje du også…….

Jeg har forventninger også.
Først må jeg på den vanlige morgenturen med han her:

Barney skal på morgentur…igjen🐩

Så er det vanlig morgenrutine med frokost også videre……

Risengrynsgrøt skal kokes i dag, på oppdrag fra datter🙋🏼‍♀️
Jeg skal på grøtfest klokka 12 og byr på medbragt risengrynsgrøt, for 3 voksne og 2 barn🤗
De siste årene har jeg iført meg julegenseren til dette tradisjonelle grøtmåltidet🤶🏻
Den brukes kun denne gangen i året. Den får vise seg fram i cirka 2 timer.

5.desember 2018 skrev jeg også om julegenseren min.
Det var vel da jeg kjøpte den, tenker jeg🤗 HER er blogginnlegget.

 

Julegenseren min som brukes på grøtfesten.

Videre blir det luftetur med Barney igjen og forberedelse til julekveldsmiddag hos familien.
Så får vi sjå om det blir omtrent slik…..

På bildet under er julemiddagen foreviget i fjor, eller kanskje i forfjor🤗

Uansett, den ser ganske lik ut hvert år, for her snakker vi tradisjon 👍

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg