Hva skjer? Dette er grunnen…..


Et innlegg i full fart på formiddagen. Tok screenshot av framsida til Blogg.no hvor Topplista skulle vises. Sier SKULLE, for den var ikke der. Du ser sjøl på bildet, og du som er blogger og leser dette, opplevde det sjøl på morraskvisten. Gikk ikke an å trykke fram topplista som består av de 100 bloggene som har mest lesertall.
Visste ikke at jeg var blitt så avhengig, men tydeligvis😅
Jeg har jo starta et nytt konsept på bloggen min også. Og det er å framsnakke den bloggeren som ligger på plassen rett over meg på topplista hver dag. Dette vart umulig i dag, i hvert fall enn så lenge.
Sendte Mail til support hos Blogg.no, jeg og spurte hva som skjedde.
Fikk raskt svar. Veldig bra.
Det viser seg et en konvertering til Google Analytics 4 som startet opp i går ikke har gått etter planen. Det har skjedd en teknisk feil. De jobber hardt med å få det til å fungere igjen.
Dette til informasjon, hvis du ikke allerede har funnet det ut sjøl.

12 kommentarer

Siste innlegg