Hva var så spesielt med 15.februar 2019?

Et lite jubileum i dag. Fire år siden bloggen min ble flyttet over fra en plattform til en annen.

Det hadde seg slik at Bloggsoft-plattformen hos Blogg.no skulle nedlegges. Blogger skulle overføres til WordPress-plattformen i stedet.
Mener å huske at det var sånn.
Hadde nå bare blogget noen måneder, og var fryktelig spent da vi alle der inne fikk beskjed om dette.

Og det var absolutt ikke sikkert at vi alle ble overflyttet.
De, det vil si Blogg.no skulle vurdere og velge ut hvem som fikk være med over.

Hadde noen innlegg om dette på den tida.
Ett av dem gjengir jeg under her.
Det ble publisert for nøyaktig 4 år siden i dag, 15.februar:

«I forgårs fikk jeg beskjeden jeg har ventet på. Fra blogg.no / Egmont. “Bloggen din skal bli overført”, sto det. Leste det flere ganger. Måtte sjekke om det sto et IKKE inni setningen. Jeg har ventet og håpet. Regnet egentlig ikke med å bli utvalgt. Har vært forberedt på å måtte laste ned bloggen og overføre den selv til en annen plattform. Har vurdert flere plattformer og sett hva andre mener om de forskjellige. Men ville vente, for hastet ikke før 9.april. Eller rettere sagt litt før den datoen. For 9.april blir alle gjenværende blogger på gamle blogg.no slettet.

Det er vanskelig å vite hvor mange som blir overflyttet. Kanskje alle blir det? Håper virkelig det, for dere som ennå ikke har hørt noe. Men det er håp, for de holder på å sende ut mailer nå om dagen. Det tar sin tid, for det er veldig mange søknader som skal gjennomgås og blogger som skal leses og vurderes. Og det er fortsatt en stund til 9.april.

Lykke til, sier jeg. Tvitvi.

Om vi ikke sees på Blogsoft (gamle blogg.no), sees vi uansett på Bloglovin. Der er det blogger fra alle plattformer heldigvis. Registrer deg der hvis du ikke allerede har gjort det!

Men nå blir det vel sånn da, har jeg skjønt, at innleggene mine dukker opp på forsida av blogg.no. Det blir kult.

Og i all ubeskjedenhet feirer jeg med et gammelt bilde hvor flagget er heist og jeg er i farta på Mjøsa ;-)»


Ja, slik var den spenningen noen måneder, men det gikk heldigvis bra.
Deretter blogga jeg til og med april 2020.
Slutta på grunn av flytting og mye styr med det. Og mista blogg-gnisten🤗

Da kom også pandemien, noe som kunne ha holdt i gang blogginga, for da var det ikke så mye annet å foreta seg. Men hadde ikke lyst.

Hadde ett innlegg i 2021, ser jeg i arkivet.

1.desember 2022 starta jeg opp igjen. Fikk et plutselig innfall, kan man  vel kalle det. Så nå er jeg her fortsatt, enn så lenge…..

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Er kjempeglad for du fikk være med over hit 😊 Du er en av de bloggerne som alltid sprer positivitet med dine blogginnlegg ❤😊

      Husker selv at jeg ble kjempeglad da jeg ble utvalgt til å være med videre, og jeg blir så inspirerte av dere bloggvenner som jeg følger. Du og de andre gir så mye positivitet rundt dere 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg