Hvem vant gjettekonkurransen?

Sett slikt. Jeg slengte meg med på konkurransen til en bloggkollega her om dagen. Moro med sånt initiativ fra medbloggere.

Weekend quiz

Det har vært en del kreative innspill i det siste på bloggfronten. Og nå altså en quiz.

Evaswindow hadde denne. Hun la ut et bilde av et eller annet som så helt ubestemmelig ut for meg. En gåte rett og slett.

Jeg har et visst konkurranseinstinkt, så måtte bare være med.
Det var ei som svarte før meg. Jeg var altså nummer to.

Tja. Måtte bare velge den tanken som akkurat da var lengst framme i pannebrasken.
Og jeg slengte det ut, under tvil.
Noe jeg også skrev.
Ville liksom ikke dumme meg ut heller, da, med et helt håpløst forslag 😉

Lot det stå til. Dumt å være bleik.

Hadde vel ingen forhåpninger, og krise ville det heller ikke bli hvis jeg hadde bomma totalt på gjettinga.

Nå var reglene for denne quizen sånn, at den som først gjettet riktig skulle få premie.
Litt spenning i hverdagen er ikke dumt.

Førsteplass i gjettekonkurransen!

Det var etter hvert flere som gjettet det samme som meg.
Men jeg var først!
Det var jo bare flaks.
Satt ved PC`n, og leste innlegget hennes nesten med en gang det ble publisert.

At denne enkle hendelsen i livet mitt har framskaffet et eget blogginnlegg fra min side, gjør vel at du skjønner tegninga.

Jeg vant!
Og jeg skal få premie i posten!
Koselig det, da. Sjøl om jeg hadde blitt glad uten premie også jeg…..

Klikk på den blå linken for å se innlegget hennes:

Evaswindow

OG: Det gamle pallbildet av meg for noen år tilbake kan endelig brukes 😉

 

10 kommentarer

Siste innlegg