Hvordan det “gikk på skinner” uten planlegging.

Jeg er glad i å planlegge, men er også litt flink til å ta ting på sparket, om jeg skal skryte litt. I dag var en perfekt dag uten planlegging, men som virket planlagt etter hvert.

Jeg visste for lenge siden at jeg skulle dra på jobb klokka 14:30 i dag og jobbe i 3 timer.

Jeg visste at det var VM på ski med et par øvelser som kunne være artig å se på. Jeg sjekket ikke tidspunktene for TV-sendinga før i dag tidlig etter morgenturen med hunden.

Så ble det sånn da at det så rimelig planlagt ut etter hvert.

Vi våknet klokka 9 både bikkja og jeg, og somlet litt før vi gikk ut på turen, for han maste ikke i dag.

Inne igjen klokka 10:30 og spiste frokost. Da så jeg at jentene skulle gå 15 km klokka 11. Passa bra.

Så fortsatte det med gutta som gikk 30 km klokka 12.30. Og jeg satte meg i sofaen igjen. Varte 1 time.

Da var det akkurat 1 time til jeg skulle dra på jobb, så ut på tur med Barney, en rask dusj og litt lett lunsj i normalt tempo. Og dette var passe tilmålt tid for disse gjøremål, uten noen form for stress.

Så dette vil jeg kalle skikkelig bra timing for alt som foregikk i dag, uten noen som helst slags planlegging. Gode bølger og god flyt……og god flyt var det i Seefeld også, med 2 gull, 1 sølv og 1 bronse til de norske.

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg