Hvorfor påskekrim i dagslys?


Godt å ha bikkja som passer på meg🐩😅, og at jeg valgte å sjå det på ettermiddagen da det fortsatt var lyst. Krim altså.
Liker vanligvis ikke å se på krim når jeg bor alene. For vet ikke hvor skummelt det blir. Er jo sjelden veldig skummelt, så burde faktisk se på noe av påskekrimmen som går nå for tida på tv. For jeg liker jo slik spenning.
🐥
Så fikk jeg anbefalt en serie. Den går på dansk TV, og den kanalen har jeg. I går viste det seg at den var satt opp på lineær TV klokka 15:20, og jeg ga den en sjanse. Og som sagt var det lyst ute og Barney var her😉
🐥
Der er en australsk serie som heter Miss Fisher’s murder mysteries.
Og det er avsluttende, enkeltstående episoder.
Jeg likte den første jeg så. Det fine var at det kom en til rett etterpå, så da så jeg liksågodt på den også.
Så takk for tipset, gode nabo🙋🏼‍♀️
Nå må jeg følge med og finne ut når det kommer flere episoder.
🐥
Har du sett denne krimserien?
🐥
Den gikk visstnok på Netflix også, men er tatt vekk derfra dessverre.
Jeg oppdaget den nok litt for sent.
Men da får jeg satse på dansk TV.
Og jammen skal jeg følge med på i hvert fall en av krimseriene som går på norsk TV i påsken🤗🐣

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg