I stylingmodus

Leafen og jeg på handletur i dag. Det er ikke ofte jeg besøker disse forretninger som har pynteutstyr for hjemmet. “Jeg klarer meg med det jeg har”, er min tanke som regel.

Nå hadde jeg fått for meg at det skulle endres på noe etter snart 3 år. Det var da jeg flyttet inn i leiligheta. Så ble det til at jeg brukte en del av min pensjonistfritid til å lese om farger og styling på nettet. Det er moro, da. Men det går som sagt i perioder med denne interessen. Men når jeg først starter et prosjekt har jeg det med å gå inn med 100% iver og entusiasme.

På bildet over ser du nyervervelsen fra Plantasjen. Jeg fikk for meg i går at det manglet et grønt innslag ved den ene sofaen. Under her ser du hvordan det ble.

Og da jeg først var i farta, stakk jeg innom Skeidar. Fant noe der også jeg. Puter og pledd og noen pyntegjenstander. Tok ikke bilde av alt……

Putene ble bare kasta oppi sofaen for å få tatt bilde. De skal danderes senere.

 

Og ikke nok med det. Da jeg vandret rundt der inne, fant jeg ut at jeg faktisk ikke har en stor lykt. Og da denne var til halv pris, ble det et enkelt valg.

Vel hjemme igjen lurte Barney veldig på “å je hadde vøri på slags marten” 😉

9 kommentarer

Siste innlegg