Ikke alltid like enkelt, men film vart det……👇👇👇

Jeg har begynt så smått å ta litt videosnutter når jeg går på tur, i tillegg til bilder. Tror egentlig jeg vet hvorfor det ikke har blitt så mye av det tidligere. Har som regel alltid puddelen i andre enden av et bånd i venstrehånda, og da blir det ikke enkelt å manøvrere telefonen samtidig, for å ta bilder. Og enda vanskeligere blir det å filme. Må satse på å slippe båndet og gi ham frie tøyler ei lita stund, sjøl om det er båndtvang. Slik som jeg gjorde på videoen under her, der Barney storkoser seg med ballen.

Og en litt roligere setting, hvor han bare går tur…og skvetter litt☺️👇👇👇

 

2 kommentarer
    1. Herlige videoer av kjempesøte Barney 😍😍😍

      Synes videoopptakene er bra jeg da 😊

      Kjempekoselig å se videoer av Barney, for jeg føler man blir kjent med ham på en helt annen måte.

      Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg