Ikke helt sportsgale, men…..🫣


Kan ikke helt unngå å få med meg OL i Paris.
Da måtte jeg ha latt TV’n stå svart gjennom døgnet, og alle dagene.
Sjøl om jeg ikke abonnerer på Max som reklamerer voldsomt for OL-sendingene sine, er det jo faktisk dekning både på NRK og TVNorge.
♦️
Om jeg så hadde droppa å se på disse to kanalene, ville jeg nok garantert fått med meg små klipp og resultater på TV2.
Så da blir konklusjonen at jeg faktisk følger med på OL.
For svart skjerm er det ikke her.
Særlig ikke når det regner ute og jeg sitter i sofakroken med blogging og samboer Barney på puffen foran meg😅
♦️
Noen øvelser er mer interessante enn andre så klart.
Men kan ikke unngå å få med meg glimt av idrettsgrener jeg nesten ikke visste fantes.

Da bildet her ble tatt, var det dressurridning.
Rart hvor interessant det kan bli når en først begynner å se på. Nesten nifst hvordan jeg blir «dratt inn» i det.
♦️
På denne måten, med blogging på iPaden og puddelen på puffen, har jeg fått med meg bruddstykker, eller mer, av både tennis, golf, strandvolleyball, friidrett og mye mye mer.
Sportsidiot jeg?
Neida, vil ikke si det.
Bare virker slik🫣
Og Barney bryr seg enda mindre enn meg😉
Følger du med på OL?

6 kommentarer
    1. hehehe litt må man følge med da 🙂 Vi ser jo her også… kommer ikke unna… Og i dag løper jo Ingebrigtsen igjen! Krysser alt jeg har! 😀

    2. Ja, jeg får med meg en del. Dressurridning var bare helt fantastisk å se på. Skjønner ikke hvordan de får hestene til å opptre på den måten, jeg. <3 Blir spennende i kveld med Ingebrigtsen/Kerr, og Nordås, og så er det jo håndball for jentene våre da. Ha en fin dag. 🙂

      1. Ja, helt sant. Artig å få se idretter jeg ikke ser ellers. De hestene og rytterne var helt rå, og nydelig å se på. Må vel se litt igjen i kveld på NRK, ja. 1500 m finale er jo spennende.

    3. Klart jeg følger med litt! Mest friidrett, men det har også blitt litt sandvolleyball, fotball og håndball! 🙂 sportsidiot, jeg – joda, littegrann så……. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg