Ikke la deg lure….

God morgen! “Hvilken dag er det i dag… hvilken dag er det i dag…..det er mandag, det er mandag….”, sier sangen fra Portveien 2.

Det er riktig. Men hvilken dato er det? Den første i måneden april. Og vinteren er nesten slutt. Den første dag i måneden april heter også 1. april.

I dag er det “lov” å lure folk 😉 Eller som det også kan sies: Det er en dag med harmløs løgn og fantestreker i form av  aprilsnarr.

Så pass deg! Men jeg har ikke tenkt å narre deg 😉

Ha en fin dag. Nå drar jeg snart til øyelegen…..

Og du kan hvile blikket på denne vakre furua.

Bildet et tatt av meg en høstdag på vandring langs Mjøsa i Hamar. Denne fine, gamle furua befinner seg på Ridehusstranda. Veien går videre til Domkirkeodden.

 

12 kommentarer
    1. Hmm ja, det er kanskje ikke dagen for å lese blogg egentlig i dag. Eller å kommentere. Jeg er ganske lettlurt 😉 Hehehe 😀
      Det var et flott tre på bildet. Og jeg ser det er plassert en sitteplass i skyggen under treet. Jammen ikke dumt det altså 🙂
      Nyt dagen, og ikke la deg lure 🙂

    2. Etter vi fikk internett, er det liten vits i aprilspøker i avisene. For de avsløres før man har stått opp, omtrent. Tv2 har visst jaktet rundt og laget artikkel. Før i tiden ventet man med avsløringen.
      Så det er noen år siden jeg har giddet å lete etter aprilspøker. 😏

    3. Foreløpig ikke blitt lurt i dag.. Husker som barn at det var gøy å lure foreldre og besteforeldre..og di lata i alle fall som di ble lurt hehe..
      Håper øyelegen gikk bra.. Bildet her var veldig fint <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg