Jaja, det går sin gang….og heldigvis ikke allergisk.

Den er oppe og går selv om jeg ligger i “dvale”. Koselig det da. Det gjelder bloggen. Folk er inne og leser “gamle” innlegg. Det siste jeg skrev var 24.april. Det var onsdag, og nå er det alt søndag kveld. Sett slikt. Jeg som egentlig skal blogge hver dag.

Det har gått greit stort sett det, og noen ganger har jeg så skrivekløe at det blir 2 innlegg hver dag også.

Men nå altså; en liten pause. Jeg blir inspirert til å skrive igjen nårt jeg ser at lesertallene er greie, selv om jeg har vært lat med skrivinga. Veldig moro!

Det har ikke skjedd noe spesielt dramatisk. Ikke derfor jeg ikke har blogget. Det har kanskje skjedd for mye annet spennende. Nydelig vær også. Og bjørka har blitt grønn etter at jeg skrev sist. Det ble den faktisk plutselig i går.

På apoteket i går merket jeg også det. Veldig mange pollenallergikere som måtte fylle opp medisinskapet for å bedre dagene sine. I hvert fall med hensyn på rennende nese og øyne og generelt ubehag på grunn av denne vårlige hendelsen.

Så ble det et lite innlegg i dag også da, på tampen av søndagen.Rart med det. Hvis jeg først begynner å skrive, renner det ut ord.

Det renner heldigvis ikke fra nese og øyne hos meg. Jeg takker for at jeg ikke er allergisk….enn så lenge…..

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er allergisk mot alt fra hassel til burot, så sesongen blir laaaang.
      Men det gjør ikke noe, alt er bedre enn kulde og snø pga revmatismen. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg