Januarstorm og Julestorm?đŸ€”

I forgÄrs gikk jeg gatelangs i mÄneskinn og i gÄr var det «snÞstorm»

Spennende kontraster i landet  vÄrt, sjÞl her pÄ Østlandet.
Du som er fra Vestlandet eller Nord-Norge, ler vel litt av oss Ăžstlendinger som klager pĂ„ dĂ„rlig vĂŠr😅

Og det har dere grunn til, for er vel smÄtteri det vi kan skilte med av ruskevÊr i forhold til hva dere kan oppleve?

Det var meldt, sÄ ingen overraskelse.
Det snÞdde og blÄste da jeg vÄkna i gÄr.
Barney ville ikke ut, men mĂ„tte, da det nĂŠrma seg halv ett pĂ„ dagen😅

Barney i snÞvÊr pÄ tur
Barney ut pÄ tur
Skog, slette, snĂžvĂŠr og vind
Vinden tok mer tak utpÄ sletta

PÄ vei ut i «snÞstormen» var Barney  utrusta med frakk.
Vanskelig Ä se av bildene hvor mye det blÄste, men det var definitivt ikke storm, sjÞl om jeg som Þstlending lett kunne fÞle det sÄnn.

Og utafor dĂžra sĂ„ det slik ut, som pĂ„ bildet under, sĂ„ da var det fram med snĂžskuffađŸ€—

Og det var ikke noe bedre idag. Heldigvis ikke vind, men snĂžvĂŠr og snĂžmĂ„king😅

Julestjerne i vindu med utsikt til snĂžvĂŠr og vind
Godt Ă„ vĂŠre inne.

Det var godt Ă„ komme inn att og fyre opp i peisovnen, og sitte i sofaen, blogge og studere vĂŠret gjennom vinduetđŸ€—
Og du ser at det fortsatt er snev av jul i stua.

Peisovnen gir god varme
Fyr pÄ peisen.

Og nÄr det gjelder mÄneskinnet jeg snakka om i starten, kan du lese om den opplevelsen her:
Gatelangs i mÄneskinn.

Det var «januarstormen», og sÄ er det
Julestormen
..

Netflix julestorm
Julestorm pĂ„ TV’n

Jeg sikter til Netflix-serien med dette navnet.
Jeg sĂ„ Julestorm fĂžr jul, alle episodene pĂ„ 2 dager😅
Veldig koselig serie, med gode norske skuespillere.
PÄ den blÄ linken kan du klikke for Ä lese anmeldelsen i «Filmpolitiet NRK P3»

Har du sett Julestorm?
Hvis du har tilgang pĂ„ Netflix, anbefaler jeg den👍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg