Jasså….kom ikke lenger, nei🫣🤔

Du ser det sjøl, på bildet…..

Hadde hjelp av barnebarn til å fjerne jula.
Vi la det på spisebordet, som mellomstasjon.
Der vart det liggende godt og trygt litt lenger enn jeg hadde tenkt.

Det  var jo så mye annet jeg skulle gjøre først😅

Og i og med at ikke hele spisebordet skulle brukes de første dagene, vart det slik da.

Jeg hadde fortsatt en liten snutt på enden for inntak av mine måltider.
Kun en til bords.

Men eskene står klare ikke langt unna, så nyss før at bordet blir ledig for flere personer igjen.

Sjølve forprosessen til at det havna der det ligger nå, kan du lese under her🙋🏼‍♀️

Om barnebarn, vaffelsteking og fjerning av jula.

 

6 kommentarer
    1. Haha, sånn pleier det å være hos oss også. Men det er jo utrolig praktisk å samle sammen alt, før det skal stuves bort ;.)

    2. Her ble også alt samlet sammen, men på rommet til ungene i 2. etg. Heldigvis fikk jeg ryddet bort alt fort, og det på samme dag. Før kunne jeg samle alt på spisestuebordet i stua, men er i Huset har vi ikke det, så det er mest praktisk å bære det opp. Og slippe å bære alle kassene ned i 1. etg.
      Godt å være ferdig med det for denne gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg