Jeg anbefaler en annen blogger….🤗

Det er mange gode bloggere.

Jeg tar meg tid til å lese andres blogger inne på Blogg.no.
Det er som regel overskrifter og bilder som fenger min interesse. Men stikker også innom mine vante bloggkollegaer uavhengig av tema.

Har altså en fast gjeng som jeg besøker hver dag. Legger noen ganger igjen kommentarer og andre ganger leser jeg bare.
Tar litt tid å kommentere, så ikke alltid jeg gjør det.

Må sette av tid til å lage egne innlegg også, så varierer hvor mange jeg besøker fra dag til dag. Etter at jeg starta å blogge igjen i desember, har jeg nok kanskje rukket å kikke innom nesten alle som synes på forsida av Blogg.no. For å sjekke ut hver enkelt.

Men må innrømme at for noen av dem ble det bare med den ene gangen. Enten er jeg ikke interessert i det de skriver om, eller så fenger ikke skrivemåten.

En som absolutt ikke er i den kategorien, er Mamma på hjul

Veldig god til å skrive. Og ikke minst en klok dame med fine og gode tanker. Kan lære mye av henne. Og jeg gjør det.
Innlegget hennes som jeg linker til over her, er et godt eksempel.

Klikk deg inn og sjå sjøl🙋🏼‍♀️
Du er kanskje en av de som besøker henne her hver dag? Så bra.
Denne anbefalingen er derfor ment for deg som ikke har oppdaget henne.
Hun er alltid blant de øverste på topplista av Blogg.no, og det har hun fortjent.

 

8 kommentarer

Siste innlegg