Jeg fant noen dråper som kunne brukes

Jeg vet om noen bloggere som har mange fine dråper i bildearkivet sitt. Har fått se mange av dem i varierte innlegg. Jeg har ingen bilder av dråper. Skal jeg gjøre noe med det for bloggens skyld?
Tema den 29. januar er nemlig DRÅPE. Og dette er stelt i stand av Frodith i hennes lille januarmoro.
Ikke lett med det snøværet som foregår når dette innlegget skrives et par dager før publisering. Hm. Ut på leting etter istapper og håp om mildvær igjen kanskje? Lar det bero litt, jeg. Kommer tilbake med en løsning. Kanskje.
————————————————————————————
Som du sikkert allerede har sett og skjønt, så har jeg fått til et bilde som illustrerer DRÅPE….. i grevens tid. Kjente at det dryppet i huet mitt på en av turene våre i skogen. Så opp, og der hang de……dråpene.

Hopp, sa Frodith, og vi hoppet.

8 kommentarer

Siste innlegg