Jeg fikk et brev og en gave fra en blogger

Tidlig i oktober deltok jeg i en quiz hos en annen blogger. Vi skulle gjette hvilken gjenstand hun hadde tatt bilde av. 

Jeg slengte meg på konkurransen, sjøl om jeg ikke skjønte hva hun hadde tatt bilde av 😉
Men valgte det første jeg tenkte på. Det som var mest sannsynlig oppi huet mitt akkurat da.

Du kan lese innlegget hennes hvor hun avslører vinneren her:

Svar på weekend-quiz, og hvem er vinneren?

Og jeg vant altså! Og hun lovet premie i posten….Kult.

Gevinst fra Evaswindow
Gevinst fra Evaswindow

Hadde glemt det hele. Inntil i går. Da lå det en spennende, litt tykk konvolutt i postkassa.

Ikke så ofte jeg får brev nå for tida, så dette var interessant.

Jeg tok bilde av både brev og gevinst, for det var utrolig hyggelig å få en sånn påskjønnelse.

Tusen takk til Evaswindow

Klikk på linken, og du kommer inn på en fin blogg 🙂  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg