Jeg må bare…..

Jeg må bare dele noen av bildene jeg tok i går.

Naturbilder av skjønne mai.

Jeg skulle ønske at jeg kunne dele duften med deg også.

På kveldsturen med hunden kjente jeg heggen for første gang i år. Det er like vidunderlig hvert år.

Det sies fra gammelt av at når heggen blomstrer er det varmt nok i jorda til at en kan begynne å så frø.

Lønneblomsten med de nye, babylønnebladene ved sin side. Vakkert og vårgrønt.

 

Og her synes stammene også. Fuglene kvitret lystig fra toppen av treet.

 

Og heggen i knopp. Dette var på formiddagen. De spratt ut i løpet av dagen på et annet tre i nærheten og duftet vidunderlig på kvelden.

 

Og denne skjønne, enslige skogsfiolen.

 

Og oppi trærne var det også aktivitet….ikke bare av fugler og ekorn.

 

Og på kveldsturen med puddelgutten tok jeg dette bildet……

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg