Jeg og ei til ble valgt som “ukens blogger” hos en tredje blogger…..

Advarsel 😉 MINI-INNLEGG og SJØLSKRYT. Det må da være lov noen ganger. Men samtidig blir det litt oppmerksomhet til en annen blogger også, da 😉 Det er alltid koselig. Så da rettferdiggjøres det 😉

Trenger ikke så langt innlegg for å skryte av dette 😉

Katt i kratt
Katt i kratt

Du kan lese om det i innlegget til Aud Marit

Takk skal du ha for utmerkelsen, Aud Marit!
Koselig, da…..
Derfor linker jeg til bloggen din 🙂

Og ellers er det tirsdag formiddag her nå, og morgenrutinene følges som normalt; nesten….

Blir alltid litt ombytting på rekkefølge.

I dag ble det først sjekking av bloggforsida, topplista, litt kommentarer til andres innlegg og ferdigstillelse av dette innlegget som jeg starta på for noen dager siden…..

Så med Barney fortsatt sovende, tar jeg meg kaffe, brødskive og en titt på TV2 Nyhetskanalen før vi går ut i høsttirsdagen…..

Og bildet blir derfor av en katt i et kratt….for noen år siden……

Ha en fin dag!

 

6 kommentarer

Siste innlegg