Julegløgg og påskefølelse😜🐣

Det vart da så fint vær på fredagen. Har ikke gjort i stand for våren/sommeren ennå utpå terrassen, for har vært såpass kaldt og vindfullt at det ikke har vært aktuelt å sitte utpå der, sjøl om det har vært sol av og til.
Tok med meg saueskinnet og en spisestuestol. Kom også på den lure ideen å lage meg litt gløgg. Godt med noe varmt, for sjøl om sola varma godt, var det en kald trekk. Har igjen gløgg fra jul, så laga meg en varm tår av gløgg og vin. Vart skikkelig påskestemning på fredagen før palmesøndag🐣

På veien utafor kom det sannelig en hest forbi også. Du kan skimte den på det nederste bildet, øverst til høyre.
Og Barney koste seg på fanget ei lita stund. Såpass lenge at jeg rakk å ta noen bilder. Ellers satt han på gulvet og så på utsikten. Ikke mye å sjå på, for kom vel kanskje en bil i halvtimen og et par hunder med eiere den stunda vi satt der. Og så var det hesten, da.

6 kommentarer
      1. Ja, kult at du kommenterer koppen min, for det er nemlig yndlingskoppen som jeg kjøpte i Irland i 2017🙋🏼‍♀️😀☘️ Og jeg satt mye på terrassen i dag også. Enda mer. Laget et nytt innlegg om det☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg