Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?

Bilde av meg sjøl og KI-papegøyer på Snapchat🤪

I hvert fall av og til.
Fram i skoa og opp i ringa, altså.
Men av og til blir litt juks.
For da ser det ut som jeg sjøl velger når jeg vil gjøre det.
Hva da?
Ta for meg analyse og presentasjon av bloggeren som ligger på plassen rett over meg på Topplista den gjeldende dagen. Akkurat slik som Kjerringtanker gjør.
Rett og slett kopiere hennes fantastiske idé.
Det blir eventuelt ikke den samme bloggeren vi kommer til å ta for oss…
for hun ligger alltid mye høyere opp på Topplista enn meg.

Dette kan jo bli både interessant og vanskelig.
Og spennende.
Men da kan jeg ikke gjøre som nå….
at jeg produserer innlegg som jeg legger på forfall flere dager fram i tid.
Ikke alltid at jeg gjør det….
men som oftest er ikke innleggene mine som publiseres skrevet i nuet.

Hvis dette skal gjennomføres, må jeg mer fram i skoa og opp i ringa, for å si det sånn.
Akkurat som Kjerringtanker.

Skrive ….
og så publisere med en gang, eller i hvert fall samme dag.
Dette er bare et lite varsko.
Et lite forvarsel.
Kan hende at jeg trekker meg i siste liten også.
Vi får sjå.
Og kan hende at det ikke blir hver dag, men bare av og til?
Og i verste fall aldri…..eller kanskje i beste fall…..🫣
Tenker og skriver samtidig nå.
Kanskje til og med en mulighet for at jeg ikke satser på så rykende ferskt materiale som Kjerringtanker.
Kanskje jeg kan tillate meg å henge litt etter?
Det vil si skrive innlegget dagen etter.
Den som følger med på bloggen får se hva som skjer…..
og om det i det hele tatt skjer.
Like spennende for deg som for meg, si…..
Link til Kjerringtanker sin blogg.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg