Kaos og Knockout🙄

Da vart det både kaos og knockout. Bra at det skjer noe spennende, si…
Underholdningsverdien avhenger sjølsagt av alvorlighetsgraden. I disse tilfellene kan jeg fort berolige med at det hverken gikk liv tapt eller at det vart andre traumatiske opplevelser. Knockout kom faktisk først. Så vart det kaos.
♦️
Jeg skulle på The Voice igjen. De holdt fortsatt på med opptak ute i hangaren på Fornebu. Litt forvirra kan kanskje både du og jeg bli, for på TV2 Direkte (og TV2 Play) har årets sesong begynt. Men der er det noen fredager med «Blind audition» først. Opptak av det vart gjort på senhøsten. Men altså nå var det de 2 siste opptaksdagene med «Knockout», hvor antall artister igjen skulle halveres og kun 16 deltakere vart klare for «livesendigene» i april.
♦️
Jeg var der på tirsdag sammen med nabo E. Veldig interessant, underholdende og spennende. Sjølsagt kan ingenting røpes fra disse opptakene. Derfor kunne vi ikke ta bilder av artistene. Men en nøytral scene gikk bra. Derfor blir det som illustrasjon en noe intetsigende collage. Men du ser at det er The Voice.

Dette var altså overskriftens «knockout». Og hva med «kaos»? Takk og pris for at denne bilturen min til og fra Fornebu var på tirsdag. For natt til onsdag kom det store snøfallet og vinden. Det vart kaos i Oslo og andre steder på Østlandet. Hele onsdagen.  40 cm snø bør vel kanskje være greit nok, men når det blåser mye i tillegg, føyker veiene igjen kort tid etter brøyting. Antageligvis var det årsaken til mesteparten av kaoset.
♦️
Jeg hadde skaffet Barney-vakt, det vil si  barnevakt til Barney😅🐩, da jeg skulle være borte litt for mange timer på The Voice. Han kom nordafra og skulle få overnatte. Ei natt skulle det være. Men det måtte bli to, for på onsdagen var det ikke tilrådelig å ta turen nordover igjen hverken på skinner eller vei.
Det gikk greit med opphold til i dag både for gjesten, Barney og meg.
De to nederste bildene viser sneven av snøkaos. Det skal sies at heldigvis ingen av oss eier den nedsnødde bilen som står uti gata.


Får du vite alt?
Dette var spennende.

 

6 kommentarer
    1. Så moro..Du var heldig med dagen altså..Kjøre bil på onsdag hadde ikke vært gøy..Og alt annet stod vel fast.
      Litt for langt å gå!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg