Får du vite alt?😉

Kort innpå her. Skiver noen ganger om TV-tittinga mi. Er jo en del av livet mitt, så hvorfor ikke blogge om det også?
Jeg har jo en såkalt hverdagsblogg hvor det som skjer i livet mitt, eller nesten alt😝, skal gjenfortelles.
Må jo være ærlig på at jeg ikke utleverer meg 100%, men mye får du…
Men du får altså ikke vite alt😅 Kan jo hende at jeg blir tøffere etter hvert.
♦️
I kveld er det The Voice igjen. Fredagskveldens høydepunkt. De programmene som sendes nå for tida er opptak fra før jul. Jeg var til stede på 3 av de opptakene. Den første gangen var det Blind Audition, den andre Duell og den tredje Knock out.
Det er en Knockout-sending i kveld.
♦️
Fredag 28.april starter første live-sending. Da blir det 5 fredager med The Voice på direkten👏 Den siste kvelden, fredag 26.mai er det finale. Da kåres Norges beste stemme🤩
Her er tidligere innlegg jeg har skrevet om dette:
Når starter The Voice?
TV-opptak og jeg var der.
Endelig starter det.

 

6 kommentarer
    1. Supert program! Liker det veldig godt, og Siri er flink! Blir kanskje noen opptak på meg når jeg kommer hjem, men ellers får jeg i alle fall med meg live-programmene! 😀

      1. Ja, veldig bra program. Og så utrolig mange gode sangere👏 Skal hilse min datter Siri og videreformidle rosen fra deg🙏🏻🥰 Kos deg videre i Spania🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg