Kjøpte meg en smart dings🙋🏼‍♀️

Ikke mye å skrive hematt om, som de sa i gamle dager da det kun var brevpost som gjaldt. Jeg tar nå sjansen likevel her på bloggen. Noe må jeg da skrive om for å holde den i gang😅
♦️
Her om dagen fikk jeg plutselig en lys idé. Hender det også. Irriterte meg ekstra over det som sto i hjørnet på den lille terrassen min og gjorde det rotete. Ikke verre enn en sekk med blomsterjord, litt lecakuler, en halv sekk med gjødsel, hagehansker og slikt, «men lell a gut».
♦️
Det må da finnes små kasser til slikt på markedet? Type putekasseopplegg, men ikke så stor. Sjekka på nettet og fant det jeg ville ha med en gang. Fram med målebånd. Joda, den ville passe perfekt i hjørnet på terrassen uten å stjele altfor mye av plassen.
♦️
I går hentet jeg pakka på Post i butikk, og vipps hadde jeg ferdig kasse, etter en enkel montering med kun «klikk, klikk…» Og lokk med mulighet for hengelås hvis jeg vil ha mer verdifulle ting enn gjødsel og jord nedi der. Suverent. Slik vart det seende ut borti hjørnet👇Ikke bare oppbevaring, men også fin som bord. Perfekt kjøp.

14 kommentarer

Siste innlegg