Klesskapet

Ferdig rydda! Våren kommer med ryddemani også. Og fint er det. I dag tok jeg fatt på klesskapene. På bildet ser du ett av dem. Sorterte etter kjoler, skjørt og overdeler. De som er på kleshengere.

Bukser og “jogge”-dresser i underetasjen ble også lagt pent opp på nytt. Joggedresser er i anførselstegn, for jogger ikke så mye 😉 Bruker dem som komfortable innekoseplagg.

Prøvde å kvitte meg med noe også, for var rimelig trangt inni der. Noe havnet i plastpose til UFF og noe havnet i flyttekasse som blir satt i boden i kjelleren. Kan jo få bruk for det 😉

Neste fase blir vel at kassa blir åpnet om noen år og at jeg fortsatt finner ut at “dette kan jeg ikke bruke”. Da blir det gjenvinning neste…..og noe blir tatt vare på for kuriositetens skyld. Kategori verneverdig……

Det er jevnt over noen faste klær jeg ikler meg fra skapet. Men nå som jeg har ryddet, kan det bli lettere å velge noe annet også.

 

 

2 kommentarer
    1. Åh… Så deilig å få gjort dette da 😊
      Det er jo mye enklere å finne fram når du har laget så fint system😊 Nå ble jeg litt misunnelig. Tydeligvis enda et prosjekt jeg burde ta fatt på snart😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg