Kommer sent, men godt…..


Vakker er den, men kommer litt for sent…

Amaryllisen spretter ut nå, i starten av januar.
Ikke så veldig mye forsinka, men den gikk glipp av jula….
Nå er ikke jula kasta ut her ennå, så den får være med på litt.

Jeg kjøpte 1 amaryllisplante.
Den hadde 2 stilker.
Den første stilken bar 3 vakre blomster «til rett tid», det vil si rundt julaften.

De er avblomstret og fjernet nå.
Så kommer den andre.
Og det er jo egentlig veldig bra.
Da får jeg mer glede av amaryllisplanta mi.

Under her ser du den første, som jeg har vist deg tidligere.
Den har blitt presentert i andre innlegg. Her er ett av dem:
Kommer den til å innfri forventningene?

På de øverste bildene har det sneket seg med en som fortjener å bli presentert.
Det er min gamle, rare, hårete kaktus som har vært med meg på mangt et flyttelass, og må da være bortimot 40 år gammel.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg