Kort innpå med Norge

Det dreier seg om Gotland og Fårø for tida her på bloggen

Ligger litt etter med blogginga fra ferieturen av naturlige årsaker. For det første  opplevde vi så mye, og for det andre tok jeg meg ikke tid til å blogge. Det fikk vente til jeg kom hjem. Og slik vart det. Har mye mer å skrive om og mange flere bilder, men tenkte det kunne være greit med litt fersk rapport fra de første dagene etter hjemkomsten også.

Det vart ikke 17.mai-feiring

Vi kom hjem fra Sverige i sekstida på kvelden 17.mai, så vart ikke feiring i år. Men jeg satte faktisk ut balkongflagget da jeg kom hjem. Og det fikk stå ute til klokka ni, så det vart litt nasjonaldagfølelse.

Vi hadde vært borte i 8 dager, så det var synlige endringer i naturen. Tulipaner, gress og stauder hadde kommet fram mens vi var borte. På tur med Barney i skogen rett etter hjemkomst fikk øyne og nese nyte heggen i blomst. Like koselig hver vår.


Og det var godt å legge seg da kvelden var omme. For sjøl om det var en fantastisk fin tur, vart jeg sliten i huet og kroppen på grunn av mange inntrykk og annerledes dager enn normalt. Barney var også sliten, og sovna tvert.
♦️
Det er fint å ha rolige dager i etterkant for å fordøye opplevelsene, se på bilder og blogge. Og blogging om turen blir det mer av, for det er mange dager jeg ikke har fortalt om ennå🙋🏼‍♀️😀

 

 

2 kommentarer
    1. Smart å vente med blogging til du er tilbake, hvis det føles som stress 🙂 Jeg synes det er moro å blogge underveis, men blir mest bilder da, og lite tekst 🙂 Det er jo fordi jeg ikke vil sitte med nesa i skjermen så mye 🙂 Her var det lite feiring 17. mai også, pga jeg var syk.

      1. Ja, litt mer ro på meg med blogginga. Blir ikke så rotete😆 Og fint å gjenoppleve ferien🤗 Synd at du var syk 17.mai, da. Håper du er frisk igjen🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg