Kos i hverdagen og Kjerringtanker

Kos i hverdagen kan være så mangt. Og vi oppfatter vel begrepet KOS på forskjellig måte alle sammen. Det kan til og med være situasjonsbetinget og dagsvarierende hva som oppfattes som kos bare for meg.

KJERRINGTANKER ga meg og andre bloggere en liten utfordring. Det er alltid moro med slikt. Nå er jeg litt sent ute med å fullføre jobben med utfordringen, men tar sjansen.
♦️
Det vart bare litt vanskelig. Ikke fordi at jeg ikke har Kos i hverdagen, men rett og slett fordi det er så MYE!
♦️
Med åra har jeg blitt flinkere til å sjå det positive til og med i en kjedelig hverdag. Jeg setter pris må små hendelser mye mer nå enn før. Så jeg kunne ha ramsa opp i fleng eksempler på KOS I HVERDAGEN hos meg.
Kan oppsummere det på den kjedelige måten at …..ingenting nevnt, ingenting glemt?
♦️
Det blir for feigt og dumt. Men det er faktisk slik.
Men skal gi deg ett eksempel.
Sitter i sofaen med beina på puffen, halvt sovende Barney inntil beina mine, kopp med varm te på bordet, iPaden på fanget hvor jeg akkurat nå skriver som du ser, og nyheter på TV. Koser meg, jeg🤗 Sjøl om det dessverre er triste nyheter på TV med flom, skred og alskens herjinger av den grusomme Hans…..
Barney på puffen bed beina mine og jeg ser på tv og blogger og tar en kopp te

8 kommentarer

Siste innlegg