Lek, sa hun….

DIXIEROSE sin utfordring nr.9 for meg. Henger kanskje litt etter, men gjør vel ikke noe?
Bildet skulle dreie seg om LEK. Bestemte meg for å gjøre det vanskelig for meg sjøl og gi deg MIN lek. Hadde vært enklere med både barnebarn og den lekne puddelen min. Men altså lette jeg etter lekne bilder av meg sjøl, så det virkelig vart en utfordring. Kom fram til dette hvor jeg henger etter arma i døråpningen på et stabbur for 20 år sida. Det er på Hedmarksmuseet.
Litt utafor oppgaven, for setter inn enda et bilde. Et tullebilde fra Frankrike omtrent på samme tida.

Og hvis det er lov, DIXIEROSE, kommer det to bilder av Barney i en leken situasjon også. Kunne ikke dy meg.

Alt dette på grunn av DIXIEROSE.
Og tidligere har jeg fullført 8 av hennes fotoutfordringer.
De kan du samlet finne i dette innlegget:
SOMMERMINNE

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg