Litt artig og rart…

Fått opp igjen litt av statistikken på Google Analytics, etter at det vart forandringer. Kan se hvor leserne befinner seg, hvis jeg går inn akkurat når de leser bloggen min. Da blir det en blå sirkel på stedet. Var slik før også, men det er en del andre endringer, og alt er ikke på plass ennå. Ser ikke hvem som leser, bare så du kan være trygg på at jeg ikke kan «se»deg😉
Bildet jeg viser her er skjermbilde av statistikk på 2 forskjellige tidspunkter. Satt sammen til ett bilde. Hva som er rart?
Vanligvis er det sirkler på forskjellige steder i Norge. Men akkurat her var det tydeligvis en som leste bloggen min i Karlsruhe i Tyskland den ene gangen, og et sted i Oregon USA den andre gangen. Nå er ikke jeg akkurat en toppblogger, så er nok ikke blitt verdenskjent for blogginga mi. Heller ikke i Norge kan jeg si. Men noen er det som vet om meg.
Men hva skjedde her? Kanskje det er nordmenn som er på ferie på disse stedene?
Hva er din teori?

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg skal få den nye statestikkoversikten, men det er vel på tide at jeg setter meg inn i det. Selv pleier jeg å ha mange lesere, eller kanskje mer riktig folk som er innom som bor i USA. Har nok med at jeg har link på Instagram til bloggen, og en del kommer inn derfra. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

    2. Jeg har ikke funnet ut analytics etter endringene. Tenkte på det senest i går, for det er artig å se hvor leserne er. Har noen faste i utlandet jeg også. Hadde vært artig å vite hvem de er 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg