Litt i tvil, men la gå…..🤗


Jeg er en blogger som skriver om det som rører seg i livet mitt. En hverdagsblogger. Jeg rabler i hvert fall ned noe om mesteparten. Men sjølsagt holder jeg igjen litt på visse områder. Tidligere la jeg aldri ut bilder av Datter og Sønn på bloggen. Men jeg har fått tillatelse til å «vise fram» dem etter hvert. De er jo nå godt voksne begge to. Barnebarna derimot, skal IKKE på bloggen, Facebook, Instagram eller noe som helst annet Internettopplegg. Det er alle i familien enige om.
Som du ser, hvis du vet at dette er Dattera mi, har jeg bretta ut henne for bloggoffentligheten her i dag. Men hun er såpass mye i media fra før, at det å være på bloggen min nok blir en liten bisak, med det antall lesere jeg har😉
En god del flere seere på The Voice😂
♦️
Jeg vart tipsa om at en journalist og en fotograf fra bladet Kamille hadde vært hjemme hos henne. Og nå var bladet gått i trykken og ankommet butikkene.
I går skulle Barney til kloklipp på Anicura, så bilen måtte ut på tur uansett. På veien hjem stakk jeg innom nærbutikken Joker for å sjå i bladhylla. Joda, der var bladet jeg søkte. Kun 3 eksemplarer, men nok for meg. Må innrømme at jeg kjøpte 2 stykker. Ett til meg og ett til henne. Hun vil også gjerne ha et eksemplar.
♦️
Og jeg skjønner godt at hun ikke har lyst til å gå i butikken for å kjøpe det sjøl, der hun troner på framsida☺️ Men helt greit for meg, sjøl om dama i kassa lurte på om jeg virkelig skulle ha 2 eksemplarer😜
Klarte ikke å dy meg, for er nå stolt av Dattera. «Det er dattera mi skjønner du», sa jeg. Hun smilte lett, men svarte ingenting. Tenkte på det etterpå. Var det en viss mulighet for at hun kanskje trodde jeg var ei skrullete, gammel dame…? Av to grunner.
♦️
1. Kjøpe 2 blad?
2. Og den pene dama på framsida av bladet kunne da umulig være dattera til den bleke kjerringa?
Jaja, er det så nøye. Blitt mye flinkere til å «drite i» hva andre mener om meg de siste åra.
Fin artikkel og nydelige bilder var det. Bra jobba av både journalisten, fotografen og Dattera. Hele 9 sider var det om henne.
Er nå skikkelig stolt av de fine barna mine, både Datter og Sønn, uansett om de er kjendiser eller ikke. Og det aller viktigste…..er jo skikkelig glad i dem også da😍
Kom egentlig på å skrive om dette etter å ha lest innlegget til Kjerringtanker i går, om dattera hennes: Mammastolthet.

 

18 kommentarer

Siste innlegg