Loppis, fika og herlig feriestemning😀

 

Ny dag og nye muligheter var det denne lørdagen i Mariestad ved Vänerns kyst. Vi befant oss fortsatt i ferieleiligheta til Nabo A, og storkoste oss både der og i områdene rundt. Jeg har skrevet en haug med innlegg derfra, så det er bare å lete seg fram på bloggen min. Skulle tro at denne ferien varte enormt lenge med så mange innlegg, men som du kanskje vet, er Barney og jeg forlengst hjemme igjen. Jeg brukte rett og slett ikke den dyrebare ferietida med så mange opplevelser til å blogge der og da. Du må nøye deg med å få det i ettertid.
Så øverst her ser du frokosten min på lørdagen den 13.juli🤗
Hjemmebakt rundstykke med Brie og stikkelsbærsyltetøy…og juice og kaffe.
Men før dette hadde Barney allerede fått den lille morgenlufteturen sin i nærområdet.


Og så var vi altså klare for nye eventyr. Vi dro inn til sentrum av Mariestad igjen, for der var det loppis. Svenskene har større og lengre tradisjon for loppemarkeder enn oss her i Norge. Barney har vært på loppis i Mariestad tidligere også han; i fjor.
Ikke det morsomste han vet, men får nå heldigvis hilse på noen folk, så da er det greit for ham. Veldig sosial puddel.
Jeg kjøpte meg faktisk ei fin jakke i en salgsbod.
Kun 20 kroner👍Bilde har jeg ikke her, men kanskje senere…..

♦️
Etter LOPPIS  måtte vi FIKA litt igjen. Fant en baker vi vettu. Ikke rart at jeg sliter litt med vekta etter ferien. Dumt at det skal være så mye enklere å legge på seg enn å ta av seg de to slitsomme kiloene.
Men godt var det der og da, og å ta bilde av maten jeg putter i meg er jeg like god på som å fortære og nyte😋😅


Barney på kveldstur fra pub til pub

6 kommentarer

    1. For et helig sted….jeg elsker jo loppis…og dette så koselig ut…
      Deilig mat også! Jeg elsker stikkelsbær…Hadde den busken i hagen før, men forsvant en vinter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg