Lugumt nerover dal’n


Må nå bare sjå på, vettu. Sitter nå her i sofa’n med iPaden på fanget likevel. Blogger litt, redigerer bilder og TV’n står på rett foran meg. Har nevnt før at jeg ser på både Tour de France og Sykkelsommer av og til, hvis det passer seg slik. Lar det stå på i tilfelle det kommer noe interessant. Og skal si deg at i dag vart det mye sjåing. Blir påvirka av dialekta uppi der og veit du. I dag sykler de nedover Gudbrandsdalen fra Otta til Ringebu. Artig å sjå. Bodde på Ringebu i 3 år, jeg, så farta mye opp og ned Gudbrandsdalen. Dermed så det slik ut i stua mi tidligere i dag. Jeg i sofa’n, iPaden på fanget, Barney sovende på puffen og TV’n bak der igjen. Perfekt. Men snart må Barney og jeg ta oss en luftetur igjen.
Tidligere sykkelinnlegg: Vart litt mye sykkel, kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg