Måka stuper og jeg tester…..

Reklame | Kerbl//Dogman Canvas bur, XL//Dogman Buddy seng med kant, XL//Kennel Equip fløyte, 7,1 - 7,4 cm//Weatherbeeta Parka 1200D hundedekken, mønstret//Beeztees//Beeztees//Chukka hundedekken

Måka stuper og jeg tester……….

Dette er en skikkelig test!

Må bare publisere det for å sjekke om det fungerer. Var skikkelig moro å søke etter produkter, klippe og lime og lage collage 🙂

Dette er altså det tidligere omtalte Metapic som Blogg.no (wordpress) har introdusert…..

Tror jammen jeg fikk det til! Etter å ha sett på introduksjonsvideon for Metapic.
Den fant jeg ved å trykke meg inn på menyen helt øverst til høyre på Blogg.no sin side. Da kom undermenyen Metapic opp. Og der! Interessant!

For moro skyld ble det noen hundeprodukter 😉 Det var liksom mest nærliggende sånn i første omgang 😉

Men jeg skal gå inn å se på videoen en gang til, for tror det er mer jeg kan lære der, og eventuelt gjøre annerledes enn denne første testreklamen……..

Og ja, det kan og bør gjøres annerledes fant jeg ut nå, for reklamen kan skjules. Jeg setter bare inn en link. Hm….lese mer….

Og HER er det tidligere innlegget jeg skrev om Metapic.

 

Kerbl//Dogman Canvas bur, XL//Dogman Buddy seng med kant, XL//Kennel Equip fløyte, 7,1 – 7,4 cm//Weatherbeeta Parka 1200D hundedekken, mønstret//Beeztees//Beeztees//Chukka hundedekken

8 kommentarer

Siste innlegg