Mennesker og mat på Roma-turen🙋🏼‍♀️

Klarer ikke helt å slippe den Roma-turen.

Vi var der i oktober, sønn, datter og jeg.
Vanligvis viser jeg ikke bilder av folka mine hverken her eller på sosiale medier, og det ble derfor stort sett bilder av hus, kirker, gater og severdigheter i de tidligere blogginnleggene om Roma😅

Men nå har jeg innhenta tillatelse til å vise sønn og datter her på bloggen, hvis det skulle være «behov» for det☺️

Derfor gir jeg deg nedenfor flere bilder fra Romaturen vår, som ikke er publisert tidligere🙋🏼‍♀️

Sønn, datter og jeg på toppen av Spansketrappen🙋🏼‍♀️(foto: datter)
Og på bunnen av Spansketrappen🤗 (foto: datter)


Dette bildet kunne jeg jo alltids ha lagt ut tidligere uten tillatelse, men her kommer det. Jeg er i ferd med å kaste mynt over skuldra ved Trevifontenen, og håper vel dermed at jeg kommer tilbake til Roma🤞(Foto: datter Siri)


I overskriften lovet jeg deg mennesker og mat.

Her er litt mat, og det er ikke hva som helst. Det er Casio e pepe, klassisk romersk pastarett. Det sto til forventningene. Fantastisk godt. Og kan hende at  vi var heldige med valg av spisested?

Spiste det på to forskjellige steder.
Den siste var nok den beste….men begge var gode så det holdt.

Datter, mor og sønn foran Colosseum. Sønn er fotograf.

Og så er gjengen foran Colosseum🙋🏼‍♀️

I innlegget som het Hjemreisedag kan du lese om hele turen. Der inne er linker til alle dagene i Roma.

 

12 kommentarer

Siste innlegg