Mine 10 beste…..

Ser på TV jeg også. Blir kanskje av og til litt mye, men har ikke dårlig samvittighet, for gjør så mye annet i livet, at det blir god variasjon gjennom dagen og uka….
Men hva er det jeg bruker mest tid på?
Angående fjernsynet altså….

Rekognoserer på gammelmåten med en programbladoversikt.
Setter meg ned og ser gjennom de forskjellige kanalene (på papiret), og ringer rundt alt jeg mener at jeg bør få med meg i løpet av uka.
Du ser åssen jeg gjør det på bildet jeg har satt inn her på sida.
♦️
Heldigvis ingen krise hvis jeg ikke får sett noen av de forutbestemte valgene.
Enten dropper jeg det, eller jeg ser det i ettertid. Og faktisk noen ganger FØR det sendes lineært. Da på TV Play. Det som finnes der.
Blitt «flinkere» til å droppe lineær-tv jeg også. Akkurat som ungdommen🤗
Det gir meg mer fleksibilitet.
♦️
Her er en liste over hva jeg helst mener at jeg må få med meg på TV for tida.
Det er sjølsagt sesongavhengig, for noen programmer jeg liker å se, går på andre tider av året. Så nå blir det slike ting som kan sees nå for tida.

  1. Nyhetssendinger får jeg alltid med meg noen ganger om dagen.
  2. THE VOICE på TV2 fredager.
  3. ALLE MOT ALLE på TVNorge
  4. KOMPANI LAURITZEN på TV2
  5. SOFA på TV2
  6. 71˚ NORD TEAM på TVNorge
  7. NYTT PÅ NYTT på NRK
  8. PRAKTISK INFO MED JON ALMAAS på TVNorge
  9. CAMP CULINARIS på TV3 (starter igjen nå)
  10. HELLSTRØMS på TV2

Dette er de programmene jeg har sett meg ut at jeg skal sjå framover.
I tillegg har jeg for de neste 7 dagene satt ring rundt «Jørgine alene med flokken», «Jubileumskonsert med Morten Abel og Kork», «Mamma Mia, here we go again» og «Martine-siste kapittel».
♦️
Får sjå åssen det bærer i vei. Har som sagt mye annet å drive med, så ingen krise om jeg ikke får sett alt.
Men noe MÅ jeg bare få med meg.

8 kommentarer
    1. The Voice må jeg ha med. Espen Lind er jo fra min hjemby. Kompaniet L, Jørgine, Sofa, og dvs noen andre programmer. Man kan se når det passer for en. Har Strim og kan velge og vrake. Ha en fin kveld.

    2. The Voice er helgens høydepunkt. Trist når det er over. Ellers ser vi litt av hvert som deg og nyheter blir det også. Noen kvelder er det mye jeg vil se andre kvelder setter jeg på en film. Godt vi kan variere.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg