Mor og Irland sin dag🌹🍀

Jeg oppdaget plutselig i dag at det er nasjonaldagen til Irland. Den kalles “St. Patricks day”. Og det er altså 17.mars. Og at det er min mors fødselsdag husker jeg alltid.

Jeg er ikke opptatt av alle lands nasjonaldager, men Irland er litt spesielt. Jeg var der en tur i mai 2017. Veldig fin opplevelse.

Jeg har skrevet flere blogginnlegg om den turen. Du kan lese noe av det HER. (Ser litt annerledes ut enn opprinnelig publisert, da noen av bildene vart borte  i overføringen fra gammel-versjonen av blogg.no i 2019)

Gratulerer til Irland! Nedenfor er noen bilder fra turen.

Men, det er ikke bare Irland sin dag. Min mor var altså født den 17.mars. Det var året 1927. Hun ville altså vært 96 år i dag. Hun døde dessverre for en god del år siden, bare 67 år gammel.

Men her altså noen av bildene fra Irland:

4 kommentarer
    1. Vakre Irland som jeg en dag håper å kunne besøke 🥰
      Jeg ble minnet om St Patricks day ☘️ da jeg var inne på IG kontoen til en av Outlander skuespillerne på morgenen i dag. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg