Morgenturen vart helt annerledes🐩

Morgentur med hund i Frognerparken tilmonolittenMorgenlufteturen med Barney vart annerledes enn vanlig.

Vi pleier å traske over gårdsplassen og rett ut i skogen for en 20 minutters tur vanligvis. Gjerne før frokost. Men ikke veldig tidlig. Så det er som regel sen frokost for både bikkja og meg.

På bildet ser du at det ikke er skog. Og du kjenner sikkert igjen skulpturen i bakgrunnen.
Du har helt rett. Det er Monolitten i Frognerparken.

Så på morgenturen i går hadde vi forvilla oss borti der.
Det er litt unna oss. Men ikke så langt at vi ikke er der i løpet av et kvarters biltur.

Men hvorfor akkurat der klokka halv elleve på formiddagen?

Ja, hvorfor ikke?
Men hadde vært mer naturlig å dra dit på den andre lufteturen for dagen kanskje.

Det hadde seg slik at jeg sa ja til å sjysse et familiemedlem til et ærend borti der. Og jeg skulle vente til ærendet var over, slik at jeg også kunne sjysse hjem.

Ikke så langt unna Frognerparken. Fant parkering også, jeg👍
Så da traska Barney og jeg inn i parken fra østsida og tok retning mot Monolitten.

Da vart det lufting og nødvendige ærend for Barney og fotografering på meg.
Må da være spennende for ham også å komme på andre steder med nye og spennende lukter? Tror faktisk det🐩

Nå vet jeg hvor jeg kan parkere hvis jeg skal dit igjen, og det er faktisk ingen dum ide å ta turen dit flere ganger. Det kommer vi til å gjøre.

Men jeg tror også at vi da kan kjøre kollektivt. Barney liker jo å kjøre trikk🤗
Men fint å ha valgmulighet angående transport.

Monolitten i Frognerparken i februar

Les også om Da  Barney var på trikketur.

 

 

 

 

2 kommentarer

    1. Ja, du kan vel kjøre trikk gjennom hele byen også faktisk, for å komme dit 🙂 Ser fint ut med snø også. Har aldri vært der på vinteren tror jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg