Mulig med kombo av vandring, kunst og manuellterapi?

Det var tid for litt manuellterapi igjen på andre sida av byen. Vært der en gang før, og terapeuten var på samme sted, men vandringa nå foregikk på et annet sted i området enn forrige gang.

Vandring gatelangs på Hoff
Ikke bare vandring. Satte meg på trikken først. Den førte meg til Hoff på vestkanten, i nærheten av Skøyen. Der befinner det seg en manuellterapeut som hjelper meg med å bli kvitt spenningen jeg har pådratt meg på baksida, sånn enkelt forklart på høyre skinke, og inni der et sted. Musklene har «knytt» seg og trenger massasje og trening for å få nok blodtilførsel og oksygen for å bli bedre. Dette skal ordne seg. Jeg må bare være flink til å trene sjøl også, i tillegg til knainga terapeuten gjør.
♦️
Har fortalt om denne skaden før og hvorfor den oppsto. Egentlig en bagatell, men setter inn link til tidligere innlegg nederst på sida. Men før jeg gikk inn til manuellterapeuten, hadde jeg tid til å vandre litt rundt i området på Hoff. Vært der en gang før, men ikke akkurat der jeg havnet nå.
Gatebilder fra Hoff ved Skøyen av gatekunst, nye og gamle hus
Det var så fint pynta med kunst på flere steder. Og de gamle bygningene i skjønn forening med nybyggene inspirerte meg til å ta noen bilder. Og de får du presentert her. De er knipsa på og i nærheten av Harbitz torg på Hoff ved Skøyen.
Nye LG gamle hus i skjønn forening på Hoff ved Skøyen i Oslo
Ikke bare kunst og
fine hus som fanger min oppmerksomhet. Blomster og fine planter har de så klart borti der også. Og særlig utafor blomsterbutikken i bydelen👇
Men jeg lovet deg også en link til et tidligere innlegg, og den får du her:
Fant årsaken til smerten.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg