Mye rart en skal sjå…..

Gått av seg skoa?

Mye rart, ja…..Og som blogger leter jeg etter fotomotiver over alt. Der og da har jeg ingen ide. Men tar bilder for sikkerhets skyld. Kan jo bare slette i ettertid.
I gamle dager måtte jeg være mer nøye når jeg knipsa, for hadde 24 eller 36 bilder på rullen. Kunne ikke kaste den bort på tull. Vart dyrt. Så deilig med det digitale framskrittet. Blitt flinkere til å tenke nytt og knipse i vei.
♦️
Tok trikken til byen igjen vi. Blitt en vane det nå. Å utforske hovedstaden som er mitt nye hjemsted.
Vi tok 19-trikken til Tullinløkka. Fant ut at det var nærmeste holdeplass for spasertur i Slottsparken fra østsida. Kjekt å ha EN-appen og Google Maps for å orientere meg både på steder og transport.
♦️
På veien mellom trikkeholdeplassen og Slottsparken lå disse støvlettene henslengt. Kan jo lure på hvorfor. Lage seg en historie oppi huet? Men drar det ikke lenger…..🤗

♦️
Vi traska videre mot målet vårt denne dagen. Slottsparken. Og der vart det flere bilder, for gikk rundt i hele parken et par timer.
Gir deg flere innlegg senere…🙋🏼‍♀️
Men her et bilde fra inngangen til parken på sørøstsida.
Og etter å ha studert det nærmere da jeg kom hjem, så jeg at Barney slikker seg rundt munnen🐩😅
Lå vel henslengt noe mat i nærheten da, tenker jeg…..

 

8 kommentarer
    1. Du er akkurat som meg, du…. tar bilder av masse rart – for en kan jo kanskje få bruk for det en gang… 🙂 lett å lage seg historier om de støvlettene…… 🙂

    2. Ja man får sånt rart blikk fir alt merkelig, når man blogger. Jeg merker det har forsvunnet litt siden jeg blogger mye mindre enn før.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg