Mye skjedde på tirsdag

Jeg pleier å si at som pensjonist er det nok med ETT stort gjøremål hver dag😅 Er så mye småtteri som skal gjøres innimellom at timene blir fylt med aktiviteter av ymse slag. Åssen kunne jeg takle å jobbe fulltid den gang det pågikk, da tru? Tok meg vel rett og slett ikke tid til mye av det jeg koser meg med og bruker mye tid på i dag.
♦️
Men altså på tirsdagen, var jeg først på lunsj med nabovenninne. Det skal jeg lage et eget innlegg om☺️ Så var det en liten pause før jeg sykla av gårde for å sjå på fotballkampen til Eldste barnebarn. Blitt så stor nå at han spiller såkalt 5-erfotball. Litt større bane og altså 5 spillere på bana inkludert keeper. Skikkelig artig å sjå på dem. Hvordan det gikk? På  dette alderstrinnet skal det ikke fokuseres på resultat, men guttene sjøl holder orden på det likevel. De synes så klart fet er moro å lage mål.
♦️
Da kampen var slutt, sykla jeg hjem, fant fram bilnøkler og putta Barney i bilburet. Vi skulle kjøre Datter til besøk hos venninne en 15 minutters kjøretur unna. Greit å lufte bilen litt på motorveien av og til🤗 Dette gikk også bra, så vel hjemme vart det den siste turen med Barney for dagen, litt TV-titting og blogging, og så rett i seng med oss begge.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg