Nå har jeg bestemt meg🤗

Undret litt her om dagen…..skal…..skal ikke?

Jeg lurte på om jeg skulle ta en liten tur til Sverige igjen eller ikke. Nå har jeg bestemt meg. Og det blir ikke lenge til heller.

I går hadde jeg en grunn for å invitere Nabo A på lunsj. Trenger vel egentlig ingen grunn for sånt, men vi skulle sammen planlegge turen. Alltid fint å ha et påskudd for å være sosial. Hun skal kjøre bil til feriestedet sitt i Mariestad og jeg skal sitte på, sammen med Barney og hennes hund Blu.
♦️
Trengs ikke mye planlegging for den turen, for den har hun tatt ofte. Og for meg er det bare å sitte på. Det er mer det med hjemreisa mi. Hun skal nemlig være der ei god stund, og jeg skal være der bare noen dager. Kunne ha tatt el-bilen min, som jeg nevnte i forrige innlegg, men litt usikker på lademuligheter. Dessuten kan det være litt fint å kjøre tog også. En opplevelse i seg sjøl, det.
♦️
Erfaren Sverige-farer som min nabo er, både med tog og bil, var det greit å snakke litt om reisen hjem, slik at jeg så mulighetene før vi dro av gårde. Greit å komme seg hjem på en grei måte også.
Så da vart det altså bestemt. Bil bortover og tog hjem. Og en togtur fra Mariestad til Gøteborg først, litt venting i Gøteborg, og så tog derfra til Oslo, kan bli en fin opplevelse. Tar det som en del av ferieopplevelsen. Kan jo bli blogginnlegg også av slikt, vettu😅
♦️
Jeg snakket om lunsj. Vart det også. Jeg stekte vafler og traktet kaffe. Tinte en boks med rørte jordbær fra i fjor, og da vart det en slik lunsj i går.
Her er innlegget hvor jeg var litt usikker:
Skal, skal ikke?………på ny ferietur?

8 kommentarer

Siste innlegg