Nå vart jeg irritert……må «skrive av meg» frustrasjon😝


Sitter ute. Nydelig lørdagsvær i september. Ei bikkje i nabolaget er også ute. Vanligvis greit det, hvis det ikke hadde vært for at den bråker. Bjeffer på alt som går forbi. Særlig hunder. Og den er ute MYE, den bikkja, for de har inngjerdet hage. Fint for hunden så klart. Vil ikke henge ut folka her på bloggen, men har tatt bilde av bikkja på trappa og anonymisert husnummeret. Får være litt grei. Akkurat nå piper og griner den, for hele familien reiste bort i finstasen sånn cirka klokka ett og etterlot bikkja UTE. Hadde vært fint for hunden å være i den fine hagen hvis det ikke var for at den har det vondt når de drar. Og ekstra slitsomt for oss naboer. Vondt å høre på. Nesten verre å høre på gråtinga enn bjeffinga. Så spørs det hvor lenge de har tenkt å være borte, da. Det er ikke første gang det skjer, så vi andre naboer bør vel egentlig si fra til dem snart. Jeg kunne i hvert fall ikke tenke meg å gå fra Barney på denne måten utendørs, hvor han sjøl er plaget og ikke minst plager naboer.
Jeg har videoovervåking av Barney innendørs når jeg går fra ham, så jeg vet også at han aldri bjeffer eller har det vondt når jeg er borte noen timer. Godt å vite. Kan se på ham på direkten via en app på telefonen min uansett hvor jeg er. Han ligger som regel rett ut i MI seng og sover, han…….

4 kommentarer
    1. Ikke hyggelig når slikt skjer. Vi hadde noen med hunder i sameiet, hunder som kunne bjeffe fra tidlig morgen til sent på kveld. Etter diverse møter endte det med at de flyttet. Det var jo svært irriterende for naboene, men tenker også på de stakkars hundene som var veldig mye alene i leiligheten.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg