Nærmer seg noe stort?

Se der, ja! Hagler inn med meldinger fra Norsk Tipping om dagen. Vant kr.170,- på Lotto på lørdag og kr.110,- på Vikinglotto i går. Jeg slenger av og til inn en 5-ukers-kupong på begge spillene. Ikke fast prosedyre. Nå sendte jeg av gårde igjen forrige uke.

Jeg er såpass “avansert” og nymotens at jeg bruker internett, skal vite. Jeg vet at det fortsatt er folk som leverer kupong på gamlemåten hos kommisjonær, men det blir for tungvint for meg.

Må da følge med i tiden. Jeg er av dem som irriterer meg over lange køer på post-i-butikk på grunn av nettopp de som bruker laaang tid på levering av tippelappen 😉

Ikke så store premien denne gangen heller, men det var da premie! Og attpåtil 2 etter hverandre! Sett slikt. Kanskje jeg er inni en god “flow”. Hadde vært kjekt om dette var et lite forvarsel. Men det skal også sies at jeg ikke er av den typen som depper hvis det ikke blir gevinst. Verden raser ikke sammen for meg av den grunn.

Jeg klarer meg noenlunde bra uten Norsk Tipping sitt bidrag, men det hadde for all del ikke gjort noe med en ekstra million eller to…..eller tre……..

Hvordan er det med deg? Spiller du Lotto?

9 kommentarer
    1. Spiller lotto innimellom, og har faktisk vunnet 7500 kr en gang. 🙂 Da så jeg til og med på nr det ble trukket. Ble litt stressa da, når jeg mangla et tall fra å vinne 3 millioner. 😉
      Så kan det gå lang tid uten at jeg tipper også. 🙂
      Gratulerer! Morsomt med gevinst stor eller liten 😃

    2. Det er år og dag siden jeg har spilt lotto. Gratulerer. Jeg har da aldri sett! To gevinster på en gang. Klart du får storgevisten etterpå! Jeg heier på deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg