Narkose, tannrens og påsketre…..

Ingen dager er like, og det er spennende. Selv om det ikke er allverdens rare og interessante ting som skjer, er det tross alt variasjon.

I går sto Barney og jeg opp klokka sju. Han hadde time hos veterinær klokka kvart over åtte for tannrens.

Jeg fjerner også tannsten 2 ganger i året, men det er fort gjort på en halvtime og uten bedøvelse, og i hvert fall ikke narkose.

Jeg pusser tennene til puddelen min jevnlig. Bør nok gjøre det hver dag, men har kanskje blitt bare 2 ganger i uka noen ganger. Han får også tannsten.

På årskontrollen vi var for et par uker siden fikk han vaksine. I tillegg ble det bestemt time for tannrens. Det er første gang i hans fireårige liv. For at det skal gå stille og rolig for seg, uten alt for mye sprelling og kaving, må hunder sove. Altså narkose.

Så da var Barney inne der fra klokka åtte til tolv.

Da jeg hentet ham var han fortsatt noe omtumlet, og virret rundt litt fortvilet. Men det kom seg utover dagen. Det eneste var at han pep litt av og til, og det gjør han i dag også.

Matmor er selvsagt bekymret for at han har vondt. Håper det går over i løpet av helga. Ellers må jeg snakke med veterinærkontoret igjen på mandag. Forstyrra puddelmamma 😉

Så er det påsketreet, da. Det står nede på Koigen ved Mjøsstranda og er riktig så vakkert pyntet med fjær. Det er ganske høyt. Der stoppet vi for tissepause før veterinærbesøket i går. Tissepause for Barney, altså……..;-)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg