Nei! 😝 LĂ„ste meg inne! 😼

Helt sant. LĂ„ste meg inne.

Kunne ha vĂŠrt verre, liker jeg Ă„ siđŸ€—

Ja, for kunne lett ha lÄst meg ute i stedet!

LÄsen pÄ ytterdÞra krangla litt i gÄr og i forgÄrs , men gÄtt greit pÄ turene inn og ut
..fram til i dag tidlig.

Fikk heldigvis lÄst opp med nÞkkelen fra utsida etter morgenturen med Barney.
Da jeg lÄste igjen med vrideren pÄ innsida, forble dÞra lÄst i den posisjonen.
Umulig Ă„ vri andre veien igjen😝
Jeg var innelĂ„st!😼

Hjelp!
FÞrste tanke: lÄsesmed.
Men vent: Jeg har terrassedĂžr og leilighet pĂ„ bakkeplan👍
Ikke panikk nÄ!
Der kan jeg bĂ„de gĂ„ inn og ut. MĂ„ bare vasse i en del nysnĂžâ˜ș

Derfor god tid til Ă„ tenke ut en plan.
Ikke prekĂŠrt og livstruende i det hele tatt.
Googla lÄsesmeder og snakka med nabo og ringte sÞnnen.

PÄ grunn av hÞyst sannsynlig hÞyere takster pÄ lÄsesmedtjenester i helgene, kan det hende at jeg drÞyer til mandag med Ä kontakte dem.
Jeg fÄr sjÄ Ässen det utvikler seg her
.

BÄde Barney, jeg og sjÞlgÄende besÞkende kan forholdsvis greit ta oss fram til terrassedÞra.
Jeg fĂ„r mĂ„ke en liten vei derđŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž

SĂžnnen kom for Ă„ inspisere og eventuelt hjelpe.
Han er ganske mye sterkere enn meg, sÄ brukte mer makt enn meg, da han prÞvde seg pÄ dÞrvrideren.
Det funkađŸ‘đŸ™đŸ»

Jeg kom pÄ at jeg har en ekstra lÄsemulighet pÄ denne dÞra  En sÄkalt Þvre sikkerhetslÄs. Den bruker jeg vanligvis ikke, for mener Ä klare meg med den nederste og alarm i tillegg.

Inntil nÄ. Arkivert nÞkkel kom fram fra skapet, og fÄr lov til Ä jobbe for meg noen dager til lÄsesmed har vÊrt her. MÄ antageligvis bytte ut den vrange lÄsen, tenker jeg.

En ting er sikkert:
Jeg skal IKKE bruke den nederste lÄsen! MÄ bare huske pÄ det!
Det bþr jeg vel kunne klare
.😆

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ikke lĂ„st seg UTE, men inne 😀 Ja, mye tull med lĂ„sene her ogsĂ„. Ikke i dĂžra til leiligheten, men den til dĂžra nede i fellesen OG til porten inn til bygĂ„rden. Stadig noe TULL 🙁

    2. Mye bedre Ä lÄse seg INNE enn UTE, tenker nÄ jeg! Bare huske pÄ Ässen en skal gjÞre det, sÄ blir det bra! Lykketil! Klem <3

    3. Ikke sĂ„ ofte man hĂžrer at noen har lĂ„st seg inne, men jo da det skjer jo i blant. Jeg har en dĂžrlĂ„s som ogsĂ„ krangler litt i blant, men sĂ„ langt har det gĂ„tt greit. Er nok lurt Ă„ vente med Ă„ kontakte lĂ„sesmed til over helgen, for de vet Ă„ ta seg betalt da. Ønsker deg en fortsatt fin lĂžrdag, klem đŸ€—

    4. Du er ikke alene om sĂ„nt. Jeg ogsĂ„ mĂ„tte bruke Ăžverste lĂ„sen til vi fikk fikset det. HĂ„per du snart fĂ„r fikset det da 🙂 God sĂžndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg