Nerdete morgentur i dag 🤓

I dag tidlig kom verdens største hangarskip til Oslo.
Det har sikkert de fleste fått med seg.
Barney og jeg var ikke klare for morgenturen før klokka 10 i dag tidlig. Og da jeg skjønte at hangarskipet USS Gerald R. Ford begynte å nærme seg Oslo, tok vi morgenturen til et utsiktspunkt rett nedi her.
Samme hvor vi tar morgenturen, og greit med litt variasjon.
♦️
Tar bare 10 minutter å gå dit.
Akkurat passe morgentur før frokost.
Sto der i 10 minutter og venta på at det skulle dukke opp bak Nesoddtangen.
Og det kom.
Tok noen bilder, men så klart ikke så tydelig, for langt unna.
Men her har du dem.
Sikkert sett bedre bilder på TV.
Det gjorde jeg også etterpå.
Men stas å se det live, da😀
Og etter rundingen av Nesoddtangen, seilte det inn i Bunnefjorden.
Ankret opp ved Malmøya.

2 kommentarer
    1. Nei det har nok ikke unngått noen at det gigantiske skipet har kommet på besøk. Syntes kanskje det er litt skummelt jeg, selv om det er spennende å se på. Du og jeg er heldig som har naturen og fine turmuligheten så tett på. Håper onsdagen din er vært fin, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg