Nesten litt rart og mirakuløst😅

Endelig vart det hennes tur. Bloggeren som jeg bare MÅ innom hver gang hun legger ut nye innlegg på bloggplattformen her.
Og hun er trofast med skrivinga si, og ligger alltid ganske langt oppe på topplista. Det skjønner jeg godt. I dag var jeg så heldig å ligge på plassen rett under henne på topplista til Blogg.no, og da har jeg «forpliktet» meg til, i følge mitt forholdsvis nye konsept, å presentere henne på bloggen min.
Det føltes IKKE som en forpliktelse. Kun en sann glede.
Bloggen heter SOLLIV
OM seg sjøl skriver hun:
«Allsidig dame med mange interesser, Mat, Håndarbeid, reise, turgåing, loppis, hage og mye mye mer!»
Hun bor på Kråkerøy i Fredrikstad.
Dagens innlegg heter: «Mirakelet i Gullspång»
Det høres kanskje kjent ut?
Jeg hadde et innlegg her om dagen som heter
«Har du hørt om mirakelet i Gullspång?»
♦️
Solliv har IKKE plagiert mitt innlegg. Hun driver ikke med slikt. Har aldri møtt henne, men føler at jeg kjenner henne via lesing av blogginnleggene hennes.
Virker som ei kjempefin og oppegående dame.
♦️
Men tilbake til Mirakelet i Gullspång.
Vet ikke om du har sett filmen, men det har seg altså slik at jeg skrev om denne dokumentarfilmen i nevnte innlegg (blå link over her), fordi jeg nettopp hadde besøkt stedet Gullspång.
Så viser det seg at SOLLIV, eller Solveig som hun egentlig heter, hadde satt seg ned for å se på filmen etter min anbefaling.
♦️
Ikke nok med det. I går kveld satte hun seg også ned for å skrive et innlegg om dette, hvor hun linket til mitt blogginnlegg om Mirakelet i Gullspång.
Både rart og litt mirakuløst at det da akkurat på denne dagen vart slik at det nettopp er henne jeg framsnakker på bloggen, med dette spesielle innlegget. Så da blir det som SOLLIV sjøl sier, nesten som en VANDREHISTORIE dette med Mirakelet i Gullspång.
♦️
Sjøl om dette vart litt spooky, blir du kanskje frista til å sjå filmen du også?
Uansett….så anbefaler jeg å klikke deg inn på bloggen til SOLLIV. Der er det mange fine innlegg.
Se link helt øverst i innlegget mitt….
Gullspång var faktisk spesiell
Har du spist galette?

8 kommentarer

    1. Leste innlegget hennes. Dokumentaren ble vist på tv for noen måneder siden. Jeg så den og for meg er det noe som skurrer her. Har bestemt meg for å se den en gang til, i ro og fred. Nettopp landet hjemme etter en lang tur til grensen for å handle det som er billig der og dyrt her hjemme. Nyt helgen.

    2. Herlig innlegg og tusen tusen takk! Gledet meg til dette innlegget…
      Så snodig at det var akkurat jeg som lå på plassen før deg!
      Må nok se dokumentaren en gang til, for slutten var helt spooky i hvert fall…Rareste, jeg har sett…
      Men bra for hjernen, tror jeg har vridd hjernen 8 ganger etter jeg så denne historien om alle disse menneskene..
      For å prøve å finne en løsning som er logisk! 🙂 Men ikke lett…….

    3. Har ikke lest innlegget til Solveig ennå, men det skal jeg jo selvfølgelig! Ho er en av mine gode venner her inne….! Koselig fremsnakking – og kanskje må jeg se den filmen jeg også da?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg