Noe på gang…igjen


Nå skjer det noe snart. Sjå på pariserhjulet, da, midt utpå Ekebergsletta. Det var der tidligere i sommer også, under musikkfestivalen Tons of Rock. Men da var det plassert et annet sted, lenger vest på sletta.
Det er ikke bare hjulet. Når jeg kommer nærmere ser jeg både boder og karuseller. Det er et tivoli. Ikke åpent enda. Men det braker nok løs om ikke så lenge.
Det skal være med på å gjøre fotballturneringa Norway Cup til en enda større attraksjon, både for spillere og tilskuere.
♦️
Norway Cup er en årlig foreteelse oppå Ekebergsletta. Bortsett fra under pandemien. Det er faktisk verdens største fotballturnering for barn og ungdom mellom 6 og 19 år, leser jeg på nettet. I år foregår det fra 29.juli til 5.august.
Jeg vil nok garantert merke det disse dagene. Går jo hundelufteturer i området, så blir artig å følge med på aktivitetene på avstand.
Kommer helt sikkert til å sjå på noen kamper også, for begge barnebarna mine skal vise ferdighetene sine på fotballbana i år. Eldstemann var med i fjor også. Gleder meg🙋🏼‍♀️

 

6 kommentarer
    1. Tipper det er mange barn og ungdommer som gleder seg til sommerens store fotballeventyr 😊 Er jo så stas å få reise til Norway Cup for de som spiller fotball.

      Lykke til for barnebarna dine 👍😊

      Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Husker godt den gleden A viste da han var på NC for noen år siden, og det er noe eget rundt det opplegget. Lykke til med barnebarna

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg