Noen spennende boligvarsler i dag?

Det er rolig nå om dagen på boligmarkedet.
Forresten så er det allikevel en del boligvarsler som plinger inn fra Finn.no, men det er ikke noe for meg. Vet sånn omtrent hva jeg vil ha og hvor det skal være, så ser bare raskt gjennom…. og sletter.

Ikke det at jeg er alt for kresen, men mange visninger og 5 budrunder gjør at jeg har blitt litt mer selektiv, og nesten dreven i gamet 😉

Det vil si at jeg kanskje etter hvert vet mer hva jeg egentlig vil ha.
Og det gjør i seg selv at det blir en del som bortfaller.

Jeg var på en privatvisning her om dagen, men den skal ikke legges ut før til høsten, så blir spennende å se om det skjer noe annet før da.

Sommeren er her, og mer og mer stille blir det på mange fronter nå fram mot midten av august.
Så får smøre meg med tålmodighet.

Et sted det ikke er stille? Apoteket!
Der var det trafikk så det holdt! Og pensjonisten hang med i svinga, skal jeg si deg 😉
Bra at det er nok å gjøre når man er på jobb, men en mellomting kunne av og til ha vært greit….

Slik går nå dagene her.
Og litt spenning i hverdagen skaper også den spesielle Finn.no-plingelyden på telefonen min når annonser publiseres!

Plutselig en dag………
Men inntil da er jeg rolig som skjære på tunet…eller måka på gatelykta, så lenge den ikke skriker….

 

 

4 kommentarer
    1. Lykke til, spennende tider skjønner jeg 😀 Vi har jo diskutert å flytte i leilighet, men ser ikke ut til at det blir noe av. Utfordringa er jo salget av egen bolig i et såpass lite marked som her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg