Nr.55 er ikke verst :-)

Litt småsjokka ble jeg ved pålogging Blogg.no her om dagen. Koselig sjokka. Det er jo den Topplista da, som jeg egentlig ikke bryr meg så mye om, men som jeg allikevel tydeligvis følger godt med på 😉

Og ærlig skal man være, så jeg gidder ikke å skjule at jeg synes det er stas å havne på plass nr. 55 på denne “100 på topp-lista” til Blogg.no. Jippi! Folk leser innleggene mine, og det er hyggelig….men samtidig litt skremmende. Det forplikter.

Men det skal ikke skremme meg fra å skrive det som faller meg inn når jeg sitter ved PC-en på det kombinerte gjesterommet/kontoret mitt. I bakgrunnen står som regel TV eller radio på, og jeg kan innimellom kaste et blikk ut gjennom det åpne vinduet og dra ord/inspirasjon ut av åskammen i det fjerne, skyene og himmelen, fuglevitteret og måkeskrikene der ute. Let it flow……

Nå skal det sies at det er temmelig langt opp til 3 på topp med Sraad, Sophieelise og Annarasmussen, men akkurat DER stopper ambisjonen….eller egentlig ganske lenge før 😉

Men på bildet under her ser du lista. Måtte bare forevige den 😉
Med 458 sidevisninger på EN dag havnet jeg altså på plass nr. 55.

Takk til alle dere som gidder å lese 🙂

 

10 kommentarer
    1. ja det var en fin plasering :=) hyggelig det,jeg er ikke på listen i det hele tatt i dag,men så har jeg ikke vært så aktiv på blogg i det siste heller,kan ikke få mange lesere på gamle innlegg hi hi ,jeg leser nok flere innlegg enn jeg komenterer,,også her hos deg,men har liten energi innimellom og da orker jeg ikke alle tider å komentere,men leser gjør jeg :=)

    2. Gratulerer, så kjekt 😀
      Jeg har vært der jeg også, og det var veldig kjekt så lenge det varte. Og som du sier, det forpliker, litt. Spesielt hvis du har lyst å bli værende.
      Jeg stresser ikke sånn. Det er kjekt å være på listen, men jeg koser meg med bloggingen når det passer. Og da tenker jeg ikke så mye på listen lenger.
      Nå om dagen ligger jeg langt nede på listen om jeg overhodet klarer å karre meg inn der, men det avhenger av hvor mye jeg blogger 🙂
      Kos deg med dette, og blogg fordi det gir deg glede ♥

    3. Gratulerer med plasseringen 🥰 Jeg ligger sånn midt på lista og vipper framom tilbake på Nouw. Jeg er ikke så opptatt av hvilken plass jeg har, mer interessant hvilke type innlegg som fører meg og ned 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg